L300

Slutade använda den gamla ansiktkrämen pga att det var väldigt mycket parfym i den.. mamma är känslig mot parfym, så jag har försökt hålla mig borta från de, i alla fall när de gäller smink, hudvård osv.. Men de klart, nån hudkräm eller tvål med parfym gör inget, bara de inte blir för mycket!

Nu har jag i alla fall börjat använda ett nytt märka och jag gillar ansiktskrämen väldigt mycket :) den är ingen fukt kräm, utan en riktig ansiktkräm, vilket gör att den är lite kletigare, men nu på vintern går det hur bra som helst :) på sommaren, eller sen vår/tidig höst så använder jag den bara där jag är extra torr :) Märket är i alla fall L300 och säljs på apoteket, bilden är tagen från deras hemsida! Den kostar runt 75 kr för 60 ml, kanske mer än de flesta "billiga" märken, men jag märker i alla fall stor skillnad! Det är ingen kräm man behöver smörja på flera gånger per dag för att att inte bli torr, och heller ingen som man får finnar av, även om den är för torr hy, så jag tycker att den är värd pengarna. Jag använder ju inte min varenda dag, men jag tycker ändå att den håller väldigt bra, så man ska inte vara rädd att ta lite mer än vad man tror kan behövas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0