Lista

Vem är i rummet med dig: Ingen
Vem fick du senast sms av: Mamma
Vem tänker du på nu: Saga <3
Vem pratade du senast i telefon med: Saga :)
Vems hus var du senast i: mitt eget, skolan, tommys
Vem önskar du var med dig nu: Tommy, alltid
Vem är din favoritsläkting: don't know, har inte så mycket gemensamt med släktingarna
Vem i din skola går dig mest på nerverna: inte särskilt många
Var går du i skolan: Kärrtorps gymnasium
Var är din mobiltelefon: Bredvid mig
Var är din mamma: I vardagsrummet
Var sover du: I min eller tommys säng
Var handlar du mest: olika klädaffärer :)
Var fick du tag i tröjan du har på dej: Från therese
Vart åkte du senast bil: minns inte :O
Var i ditt rum är du: ingenstans, är i datarummet ;)
Vad åt du senast: Makaroner och köttbullar
Vad drack du senast: mjölk
Vad är det för färg på dina byxor: blå
Vad är den närmaste saken som är blå: morgonrocken
Vad gillar du mest med skolan: saga <3
Vad har du på fötterna: tofflor
Vad är din favorit färg: svart i guess
Vilken film såg du senast: shooter tror jag :)
Vad hör du just nu: The kooks - She moves in her own way strömmar ut ur högtalarna!
Sovit i en annan säng: absolut, oftare i tommys än mig egen!
Tyckt att din kusin är het: nope
Sovit naken: absolut, det är underbart! ;)
Kört över hastighetsgränsen: nej, jag håller mig till högst 30 km/h xD har precis börjat övningsköra ;)
Målat om ditt rum: nej, bara tapetserat
Dansat framför en spegel: ja, självklart ;)
Fått hicka: ja, måånga gånger
Stulit pengar från en kompis: aldrig
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: nej
Varit i slagsmål: nej, men försökt avstyra det ett antal gånger
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: typ halvt
Hånglat med en främling: mer eller mindre
Saknar någon just nu: ja, alla på mallorca

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förstår att du känner dig lurad. Men läser du inläggen som jag skrivit tidigare, så står det att jag skulle avsluta tävlingen tidigare!

2009-01-22 @ 19:14:07
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0