M å n d a g

I lördags gick jag ju hem till Tommy och kvällen tillbringades där med en massa mys :) tittade på King kong bland annat!
Igår firade vi att hans brorsa hade fyllt 20, fikade med en del av hans släkt, tittade på Naruto, spelade Wow, tittade på en otroligt bra film där Jude Law hade huvudrollen, var en film som symboliserade andra världskriget :) kommer inte ihåg vad den hette bara...
Sov där inatt igen och vi hade sällskap en bit till skolan :)
Skoldagen var underbar! Fick vara med min älskade Saga, som idag hade ett blått och ett grönt öga ;)
Äckelmat var det förstås, men det är kul att käka om man gör de med Saga och Simon!
Vi hade även estetisk verksamhet musik och det var wonderful! ;) jag lärde mig spela proud mary på gitarr ;) coolt!

Tänkte testa mina linser idag eftersom att jag köpte linsvätska och allt.. men nej, stod att man inte ska ha dom om man är kraftigt förkyld, min förkylning började dock gå över, men de är lika bra att vänta några dagar extra :)
Jag borde ha pluggat idag, men jag har varit på tok för lat, och nu mår jag illa.. så ja, de får väl bli någon annan dag xD



Jag längtar till nästa plåtning!

Kommentarer
Postat av: hanna

den bilden är riktigt fin!

2009-01-27 @ 09:34:56
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0