S ö n d a g

Nu är jag hemma :)
Jag och Tommy tittade på Naruto igår, men jag blev för trött som vanligt efter typ 2-3 avsnitt, så jag somnade och han började spela istället xD men eftersom att vi hade kopplat datorn till hans TV så fick han ligga i sängen, så efter några timmar vaknade jag av att han pratade i headsetet xD så han stängde av och somnade istället :) sötnos <3
Det blev våfflor till frukost och family guy och simpsons :) mysigt!

Nu är mormor här i alla fall och vi tittar på filminspelningen från Thailand när jag sjöng med bandet från Filipinerna :) helt otroligt! De hade ju inget stativ och jag missade ett par gånger, men de spelar ingen roll alls, att bara få se det är otroligt! Once in a lifetime, så är det bara! Minnet kommer leva kvar föralltid! :)

Imorrn har jag studiedag :) YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0