T i s d a g

Nej, jag har inte tröttnat på att blogga, jag har bara inte haft tid...

Kom ju hem i torsdags förra veckan och sen dess har jag varit hemma ett par timmar i fredags och en timme igår, resten av tiden har jag inte haft tid att sitta vid datorn :)
Jag har sovit hos Tommy varenda natt och det har varit underbart :) Ätit middag med hans familj, legat och tittat på massor av filmer på hans nya TV, sovit över 13 timmar under en och samma natt.. ja mycket har hänt :)

Gick upp till Niklas i fredags och lyssnade när han, tommy, jacob och oliver spelade, lät riktigt bra faktiskt och jag blev grymt förvånad och imponerad när jag fick veta att dom hade skrivit låten ;)

I fredags var jag hemma hos en gammal klasskompis. Ett ganska stort gäng var där, men de blev typ uppdelat och konstigt och ja, jag trivdes inte. Tjejerna satt och fnissade i ett hörn och killarna spelade Guitar Hero, jag var med killarna, för jag kände mig inte riktigt hemma bland tjejerna... förmodligen för att dom var 13-15 år gamla. Förut har jag inte märkt någon skillnad, men nu kändes det verkligen. Var skönare att vara med grabbarna som var 15-16, min ålder :)

Igår åkte jag till stan och mötte upp mamma. VI gick och handlade vintersko till mig :) det blev ett par mörkbruna korta skinn skor med lite fluff inuti och jag hittade även ett par andra skor med fint siden band :) som lite ombyte istället för att behöva gå med puma gympaskor hela tiden :) är ju finare att ha dom här till leggings exempelvis :)

Just nu sitter jag med tofflor och morgonrock och har precis fått i mig en god Smothie :)



Smothie:
Ett par dl yoghurt (jag använder lätt vanilj yoghurt), beroende på hur mycket man vill ha
Hallon
½ tsk vaniljsocker

Man mixar ihop det och vips så är allt klart!


Kommentarer
Postat av: susan

Bra smoothie tips :D!

2009-01-13 @ 20:43:09
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 11:55:34
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: maria

haha orka att du får oss tjejer som va där att låta fett töntiga :P känns lite kul me tanke på att du bara är ett år äldre än mig o får mig låta jätteliten o omogen. vi tyckte de va roligare att sitta o ha roligt i sannas rum me varandra än att sitta o kolla när killarna spelade guitarhero. menmen, min åsikt bara ;)

2009-01-15 @ 18:25:43
URL: http://mariua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0