Tankar

Dagen har gått bra, även om inte skolan är alltför rolig...
Jag har ju trots allt klarat mig mer än en termin, och eftersom att det var den första så var de nog den värsta..
Alla säger att gymnasietiden är den bästa, men jag vet inte om jag någonsin kommer tycka det.. Gick ju i en väldigt speciell klass 7an 8an och 9an, så för mig kommer nog det mer eller mindre vara de starkaste minnet. Däremot så börjar jag ha jävligt kul på Kärrtorp nu :) med min underbara Saga såklart, men även alla i klassen, grupperna börjar gå upp lite i kanterna och folk pratar mer med varandra :) att även träffa på Jessica, Philip och Cissi i korridorerna gör ju saken ännu bättre :) Jag börjar helt enkelt trivas på Kärrtorp

Jag behöver ju självklart alla utanför Kärrtorp, för annars skulle jag tröttna direkt. Utan min älskling och alla grabbar på kulturama, ja då vet jag inte vad jag skulle göra! Ibland har jag funderat på om jag inte borde ha börjat på kulturama istället, men ska jag komma nånstans, då ska jag nog göra det mer eller mindre själv, plus att jag inte tror att det är kört bara för att jag inte gått musik på gymnasiet. Jag menar, är det här verkligen min dröm, då kan den faktiskt bli verklighet :)

Nu for tankarna iväg igen.. men hur som helst, jag ville bara skriva mina tankar, för det var riktigt länge sedan ajg gjorde det här i bloggen... Gör ju inte det så mycket längre eftersom att jag vet att många kompisar läser, men ibland öppnar jag mitt hjärta, och då vet jag att det är rätt att göra det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0