lista

Ögonfärg: blå
hårfärg: blond
längd: 165cm
klass: SP1B
älsklingssnacks: choklad och glass ;)
pinsamaste ögonblick: ingen aning xD
klädesafär: Beroende på vad man vill ha
favoritsymbol: dont know
första kyss: var ett tag sen
stjärntecken: vädur
drömyrke: finns en del
turnummer: 7, 8 och 11
kändis att byta garderob med: måste jag välja en? några tusen kanske...?
idol: finns flera
drömresemål: New York kanske? ;)
älsklingsdjur: apor är söta, delfiner är roliga att simma med, hundar är speciella :)
beroende av: godis
favoritfrukt: ananas ;)
står närmast i världen: nån person? tommy antar jag? :)
fobi för: spindlar, fast de börjar gå över
älsklingsbok: massor :)
dröm: att fortsätta vara lycklig
favoritlåt: gud de finns alldeles för många, gillar still loving you med scorpions just nu ;)
hemsida: finns några
piercingar: just ears
tatueringar: bestämt ungefär vad jag ska göra och var, men de får vänta till jag fyller 18 :)
favoritfilm: pirates of the caribbean är najs :)
idyll: värme, sol, bad, tommy :)
förebild: finns flera
kärlek: är underbart :)
ödet: dont know
karuseller: extreme är kul :)
personsmak: tommy <3
smink: en hel låda full.. sen thailand har jag bara använt mascara, och bara en dag :)
kläder: massor och jag vill ha mer!
språk: svenska och engelska, liiiiite spanska och franska...
röker: aldrig
dricker: cola :D
Kändisar du träffat: har inte träffat några stora kändisar x) bara typ therese ahlshammar, en gladiator och sånt :)
instrument: har spelat piano och kan några ackord på gitarr
hatar: inte direkt nån...
älskar:
tommy :) <3
bits: har slutat med det ;)

Kommentarer
Postat av: S A N N A

kul lista! :D

2009-01-13 @ 16:39:22
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: georgia

kul lista :)

2009-01-13 @ 19:33:00
URL: http://iias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0