Bikinis

Jag kan inte få nog av bikinis, även om jag har många (min vän Cili tycker att jag är galen för att jag har mer än 2-3 stycken) så vill jag bara ha fler. Gick ju på p-piller för flera år sedan och gick upp i vikt då, så bikinisarna jag har sedan dess passar i stort sätt inte längre, men dom ligger fortfarande kvar i garderoben ^^  Jag har svårt att slänga dom om dom inte har gått sönder, och det är väl bra på ett sätt antar jag :)  Har kikat lite på Forever21 och här är mina bikini favoriter! Klicka på bilderna för att göra de större :)








Bilder: Forever21

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din medverkan i min lilla tävling! Vi får se vem den lycklige vinnaren sedan blir. :)



Fin blogg du har förresten. :)

2009-07-05 @ 23:00:10
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Vad kul att du tycker det :D

2009-07-05 @ 23:09:18
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0