Comviq surf

Utvärdering: Jag har testat comviq surf nu i 2 dagar och jag är riktigt nöjd! Använder det med den bärbara datorn här ute på landet. Gick från ca 52 kb per sek till 3.6 mb per sek så det blev ju himlans mycket bättre! Läsa bloggar och uppdatera min egen går utmärkt, kolla mailen gör man snabbt och enkelt, laddar upp bilder på olika communities fungerar bra, ladda ner olika tillägg till firefox (adobe flash player och java) har fungerat perfekt och gick snabbt och så har jag hunnit ladda ner spotify och installerat det utan några som helst problem! Comviq surf är alltså oerhört bra och jag är nöjdare än vad jag trodde att jag skulle bli! Nu kan jag göra allt jag vill med datorn här ute på landet utan att behöva bekymra mig om att det kostar på telefonräkningen osv, så det här var det bästa köpet på länge! Att det dessutom är extremt mycket billigare än att surfa på telefonen gör ju det hela mycket mycket bättre! Högsta betyg får comviq av mig när det gäller denna funktion! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0