En till lista

TRE OM DIG SJÄLV..

Är du singel?

Nope

Är du lycklig?

Ja, men man har alltid drömmar

Är du ledsen?

Inte så ofta längre


FYRA OM DITT KÄRLEKSLIV..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja

Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Ja

Har du haft en hemlig beundrare?
Ja

Vill du gifta dig när du blir stor?
Får se om det blir så

  

TVÅ ALTERNATIV..

Hår eller ögon?

Det kan man inte välja mellan

Katter eller hundar?

Har alltid varit en hundtjej, men J's Frida är världens sötaste katt!

Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?

Få bästa

Coca-Cola eller Pepsi?

Coca Cola!

Utekväll eller romantisk hemmakväll?

Blandning av båda är det bästa :)

Pengar eller lycka?

Jag håller mig till båda ;)

Dag eller natt?

Jag får nog mest gjort under natten och det är mysigt att vara uppe, men jag måste få sol!

Msn eller mobil?

Mobil

  

SEX HAR DU NÅGONSIN..

Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?

Ja

Brutit nåt?

Nej

Gjort nåt du ångrar?

Ja

Ljugit för någon du tycker om?

Ja

Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?

Ja

Gråtit när ett husdjur dog?

Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0