"Ett slut öppnar nya dörrar", minns ni?

Jordgubbar och lite sol har jag fått nu, kändes bra att lägga sig ute även om det bara var en liten stund :) Nu har jag satt igång med packningen till landet, massor av saker ska ut eftersom att jag kommer bo där till och från i 4-5 veckor ungefär :) Kommer inte kunna bestämma mig vilka kläder som ska med och så, men det löser sig på något vis ^^



Jag kommer ihåg när jag la upp den här bilden på bloggen och var rädd att jag tog ut något i förskott, men så lycklig jag har varit sedan dess går inte att beskriva! "Ett slut öppnat nya dörrar" var så sant och det var de bästa som kunde hända mig då :) Sen dess har jag blivit mer social och haft ett liv utanför och det känns så grymt att jag har blivit så stark! :) Tack alla för att ni stått vid min sida under hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0