Ny mobil!

Lång dag med väldigt lite uppdatering! Har inte hunnit med att blogga direkt ^^
Farfar kom hit och vi åt lunch, fikade och lite sånt :) Efter de bestämde sig jag, mamma och pappa för att åka till Norrtälje. Sagt och gjort :) Vi köpte två lampor som ska vara insektsdödande och förmodligen kommer vi slippa litemygg och så ^^ Hittade även ett träningslinne i Intersports reatält, så nu får jag ta tag i gymmet i höst ;)

Eftersom att min mobil började krångla rejält igår tänkte jag gå och kika lite mobiler i Norrtälje, har ju ändå letat efter en ny flera månader :) Hade tittat extra mycket på en och jag hittade den i Norrtälje, ställde massa frågor, kollade upp allt ordentligt och tillslut slog vi till! Jag har alltså köpt en ny mobil och skaffat ett abonemang! :) Är grymt glad!

En underbar middag åts i Norrtälje :) Fläskfilé med couscous, rödvinsås och chilicream. Smaken var underbar!



Bild tagen i höstas :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Hahah vi satte oss på tåget mot södertälje sen bara gick vi av för att det fanns kossor, sen fotade vi men vi fotade inga kossor :(

2009-07-14 @ 22:33:34
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna 2 askar med mix-tamponger :)



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-mix-tamponger.html



Var gärna med :)

2009-07-15 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0