Shoppingdag!

Så, nu har det slutat blixtra och åska och solen har kommit fram bland allt regn :)
Idag åkte vi till Norrtälje, pappa behövde åka till akuten så jag och mamma tog inte bussen in som det var tänkt. Vi gick i alla fall och tittade i en massa affärer och jag kom hem med flera saker :) Köpte ett vitt linne på Shiva, ett par Wrangler jeans på JC (affären skulle upphöra, så allt var billigare. Jeansen skulle kostat 999kr men jag fick de för 200kr! Vilket kap!), röd myskjol från JC, en kortärmad luvtröja från Ichi på B.Young och en Björn borg väska på Bags&Fashion (30%, så den blev 210kr billigare!) Jag är riktigt nöjd med allt och det är ju inte så konstigt ;) Gick runt i 5½ timmar, så mina ben är ganska trötta, men det gör absolut ingenting! Bilder på allt kommer en dag då jag kan ladda upp foton, kan ju bara göra det på datorn hemma :)

När vi kom hem ösregnade det, åskade och blixtrade, så jag bestämde mig för att baka mer muffins :) Så nu har vi ananas muffins att äta, gott gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0