Torsdag!

Ny dag igen och solen lyser utanför fönstret, underbart! :) Jag behövde en paus från bloggen en stund igår i och med att jag kände mig friskare behövde jag verkligen ta vara på det :) Idag har jag inte tänkt att göra så mycket, kanske lägga mig på balkongen en stund och få lite färg på mig :) Känner mig mycket bättre så imorrn ska jag gå och jobba! Sista dagen då jag går på semester sen, känns idiotiskt att jag bara går en dag i och med att jag skulle ha jobbat mycket mer, men alla sjukdomar satte stopp för det.. så jag hade inte så mycket att säga till om... En sak är jag säker på, efter de här kommer jag ta vara på sommardagarna som om det är mina sista! Imorrn åker jag till landet och blir där ett tag, har inte alls bestämt hur länge, men de blir nog ett tag i alla fall :) J kommer förmodligen ut nästa vecka och om det är bra väder ska jag försöka lura med honom att sova utomhus en dag :) Skulle vara så himla mysigt! Förövrigt ska vi åka ut med båten, åka till poolen, till Norrtälje och massa annat roligt under sommaren ^^ Jag kommer nog åka lite fram och tillbaka för att träffa vänner i stan också, men jag vill nog vara rätt mycket på landet tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0