Grillmiddag

Underbart god middag blev det, kycklingspett med ris, curry sås och vitlöksdipp :) Det är så mysigt att kunna grilla på kvällarna här ute på landet och verkligen känna att man lyxar till det lite grann ^^

Nu ska jag vara smittfri enligt läkaren, känner mig dock inte bra någonstans.. Jag har ont i huvudet, tror att jag har liite feber, ont i halsen, hes så att jag knappt kan prata osv.. Får verkligen hoppas att jag mår mycket(!) bättre imorrn, annars vet jag inte vad jag gör!

Imorrn ska jag i alla fall åka hem till stan igen, måste ta det lugnt tills på tisdag då jag ska iväg och jobba.. Om rösten inte är bättre vet jag inte riktigt hur jag ska göra, då kan jag ju inte prata med kunderna? Aja, sånt löser sig, får ju se hur jag mår imorrn och på måndag :)


Ett par år sedan :) Jag kör båten

Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe ok! XD

2009-06-27 @ 23:28:01
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0