Home again

Nu har jag kommit hem, både från landet och läkaren. Precis som vi misstänkte var det ögoninflamation och jag fick droppar som ska droppas 6 ggr per dag till det blir bra och nån dag extra så att det inte kommer tillbaka. Känns skönt att veta att det förmodligen bara blir bättre nu, för så många fler sjukdomar kan jag väl inte dra på mig? Feber har jag fortfarande och den planerar tydligen inte att gå ner den närmaste tiden verkar det som, men det SKA den göra, oavsett!

Bilder kommer, har tagit ett par på landet och de ska få förgylla min dag och bloggen :) Känns som att det är på tiden med lite nytagna bilder, eller hur? ;)
Funderar fortfarande lite på de där med tävling i bloggen, har ju själv vunnit en del och är med i massor, så jag skulle vilja öppna möjligheten för flera :) Vad säger ni, vore det kul?



Hörde att det inte blev någon spelning för The Kooks på Peace&Love, vilken tur att jag inte åkte då, för det var ju dom jag ville se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0