Lördag, sommar!

Åkte som sagt ut till landet igår och det är där jag befinner mig just nu ;)
Påvägen hämtade vi upp mitt paket från La redoute som äntligen(!) hade kommit fram och både bikinin och tunikan satt perfekt! Bikinin kommer nog bli en ny favorit tror jag, för den var riktigt snygg!

Igår tog jag bara det lugnt, kollade på TV och så och idag har jag inte hunnit med så mycket.. Fick jordgubbar till frukost vilket var underbart! Tyvärr så mår jag inte alls bättre än så länge.. febern ligger i, huvudvärken finns, halsen gör ont och jag har nästan tappat rösten helt. Det var illa igårkväll, men det gick att prata om jag tvingade mig själv.. men nu.. det går knappt alls. Mamma och pappa frågar hela tiden vad jag säger när jag pratar med dom.. så det är tråkigt! Men förhoppningsvis behöver penicilinet ett par dagar på sig för att ställa allt i ordning igen, så förhoppningsvis mår jag mycket bättre imorrn och på måndag :)

Sitter just nu på terassen i min svart guldiga bikini från H&M och ett par svarta shorts från Only, skönt att inte behöva ha så mycket kläder på sig, lite feber har jag ju fortfarande och samtidigt vill man kunna njuta av sommaren, det är ju ändå sjukt varmt och somrigt ute! :)

Internet krånglade jätte mycket för en stund sedan, men nu har jag fått igång allt, så förmodligen går det hur bra som helst att blogga ;) Jag har ju tröttnat totalt på att bara ligga still framför TV:n eller att sova, det är ju ändå det jag har gjort sedan i måndags kväll, så det är skönt att kunna sitta ute och blogga och kika runt på andras bloggar!



Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

SV; haha ja det var lite kul ^^

2009-06-27 @ 15:19:11
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

SOMMAR <3

2009-06-27 @ 19:48:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0