Mallorca blir verklighet

Cili och hennes mami kommer över ikväll, vi ska ÄNTLIGEN boka våran otroligt efterlängtade resa. Drömmen blir verklighet!
1 vecka ska vi spendera i paradiset Mallorca, med våra underbara otroligt älskade vänner Emily, Matthew, Isabella, Sofia, Damian och Marilo :) Förhoppningsvis får vi träffa allihopa flertalet gånger och prata om allt som hänt under året (eller åren för vissa). Jag är så otroligt glad över att det blir av! En vecka med sol, bad, shopping, utgång, restauranger, skratt och allt annat som hör resor till. Jag är säker på att den blir som mina resor har blivit sedan Scotland, det vill säga oförglömlig! :) Det ska bli så underbart att få åka tillbaka och träffa alla, som jag har längtat, som jag har blivit hjälpt av de och som jag har ställt upp. Riktiga vänner, äkta vänner, det finns inte många av dom har jag märkt med åren, men de på Mallorca kan jag alltid räkna med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0