Min dag + planering

Dagen har verkligen varit galen då det gäller tider, men vad gör det när man är ledig ;)
Vaknade ju rätt tidigt och kunde inte somna om, så jag var uppe ett tag och tittade på TV när J låg och sov bredvid mig :) Tillslut blev jag trött igen och somnade ^^ Vaknade vid halv 3 av att hans mobil ringde, lyckat!
Vi gjorde i alla fall ordning frukost, han hjälpte mig med några grejer på datorn och sen tog vi sällskap till tunnelbanan! Han åkte in till stan för att träffa kompisar och jag åkte och hyrde film och köpte glass ^^

Har bara tagit de lugnt och fixat under kvällen, mätt mig flera flera gånger för att evta att allt ska passa :P Nu har jag i alla fall lagt 2 beställningar på Nelly och en på La redoute :P Sparade 600kr, så jag är nöjd!

Tog en 6-minuters lång dusch för en timme sen eller nåt så nu känner jag mig fräsch med hår som luktar gudomligt! Tack än en gång mamma för mitt underbara shampoo och balsam från John Frieda Collection!

Imorrn blir det uppstigning senast halv 12! Ska möta upp Cili och vi ska åka till Nacka Forum för att kolla på kläder och kanske köpa något :) Jag letar ju som sagt efter ett par vita jeans och det skulle inte skada att hitta dessa imorrn så att jag slipper leta något mer! :)

Midsommar ska firas ute på en ö i skärgården, det ska bli så mysigt så :) Sen får jag komma hem till J's famn och gissa om jag tänker bo i den innan jag börjar jobba? Förhoppningsvis träffar jag min älsklingsflicka Saga snart också, saknar dig babe ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0