Tisdag

God morgon :)
Ute skiner solen... inte
Vaknade upp nån timme sen och har bara legat och tagit de lugnt sen dess :) Vädret är grymt tråkigt och jag har ingen lust att ens gå upp och klä på mig! Tänkte bädda ner mig i sängen igen och titta på Madagaskar 2 som ligger och väntar här hemma :)
Ikväll blir de studentmottagning, undra vad jag ska ha för kläder när det är sånt här väder? Aja, de löser sig väl på något vis :)

Det bästa är ändå att jag är ledig idag, har fått sova ut och imorrn är det skolavslutning, jag har gått klart ettan då! Kan ni fatta, jag har stått ut på Kärrtorp i ett år.. de är ju sjukt!



Tänk om någon kunde fixa en såhär fin till på torsdag då det är avslutningsfest :) Bortsett från extremsminkningen då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0