Mallorca memories

Använder som sagt den bärbara datorn härute på landet och det är även i den som mammas och pappas gamla kamera har sitt bildprogram. Den kameran följde med till Mallorca förra sommaren och det finns bilder som jag inte visat här på bloggen, bilder som jag själv endast sett 1 eller 2 gånger innan. Så nu kommer massor av fina bilder från underbara Mallorca :)
Har inget bra redigeringsprogram på den här datorn, så ni får stå ut ;)


Jag och Philip på Arlanda express


Philip, jag och mamma påväg ner till bussen :)


Bakgata inne i Palma


Palma


Hotel Horizonte


Hamnen nedanför hotellet























Vad säger du Cecilia, längtar du nu? ;) Jag gör i alla fall det!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :)

2009-06-28 @ 00:21:47
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0