Äntligen Fredag!

Just nu har jag svenska, men kan inte alls koncentrera mig för de flesta pratar högt eller typ skriker.. men vi ska göra ett CV och det kan man lika gärna göra hemma, så jag tror inte att det är någon fara :)
Idag har jag förövrigt g-test som kommer gå åt helvete -.- antar att det blir ett nytt prov för mig del senare...

Har ingen aning vad som händer efter skolan.. funderar på att åka in och köpa biobiljetter och sen typ hem, men jag får se hur de blir :) Kanske ska träffa Tommy ikväll, men inget är bestämt.

Jag vaknade redan 5 imorse och var helt säker på att jag hade försovigt mig, så jag typ flög upp och tittade på klockan som då självklart stod på en bit efter 5. Då la jag mig, vända på mig och lyckades somna om på direkt! Det är underbart när man lyckas med det :) Imorse fick jag sällskap till skolan, Saga såklart ;) sånt är mysigt och får än att le lite extra, för hon gör min dag bättre, på alla sätt och vis :) Älskar dig vännen <3
Till lunch blir det förhoppningsvis pizza för våran del, såå sugen jag är! ;)

Kommentarer
Postat av: ämma

skickade armbandet igår och borde komma idag.

men du kan väl höra av dig när du fått det så man vet att det kommit fram ordentligt



kram

2009-03-06 @ 12:08:24
URL: http://emmasfoto.blogg.se/
Postat av: Saga

haha nej jag skrev blogginlägg för din skull xD

2009-03-06 @ 14:01:05
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, men du hade ju haft din ett år sa du :D

vi har faktiskt alldeles för många sjuka konversationer malin xD <3

2009-03-06 @ 14:55:47
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0