Bilder från Thailand

Här kommer lite bilder från de första två dagarna i Thailand, några av de är mina absoluta favoriter! :)


Jag på bussen, ska till hotellet


Det vi möttes av på balkongen! Jag älskar dessa små sötnosar och ville gärna klappa de och ta med några hem, det sista gick ju självklart inte.


Coconut oil massage, så sjukt underbart skönt!


Fick alltid ananas efter massagen, gott!


Strandpromenaden


Bild tagen från strandpromenaden


Fixat mig inför kvällen, dock inget smink


Tagen från hotellet, utsikt


Shoppinggatan


Att shoppa och strosa runt i solnedgången är en av de bästa sakerna som går att göra!


Solnedgången vid havet


Jag sitter och smuttar på nån drink, eller de är kanske en cola? ;)

Jag längtar tillbaka och är så grymt lycklig att jag ska få åka till Thailand igen med Tommy den här gången! Vi ska inte till samma ställe, men staden som vi kommer bo utanför var jag i en kväll nu när vi var i Thailand, så jag vet ju var och så. Det kommer bli en oförglömlig resa <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0