Bio


Efter historian, Saga på får en puss av mig ^^

Efter skolan tog jag och Saga en tripp till stan och PK-huset, fick lite produkter fårn Nivea, kikade på Gina Tricot på ett par jeans till Saga och gick sedan till Filmstaden Sergel och köpte biobiljetter till mig och Tommy :)
22.15 startar filmen WatchMen på Rigoletto, filmen är nästan 3 timmar, så den slutar förmodligen vid 1-tiden nångång :) Är ju ingen större fara då ingen av oss ska upp tidigt imorrn ^^
Nu tänkte jag fixa i ordning mig lite, byta kläder och sminka mig och sedan ska jag gå till tunnelbanan och möta Tommy :) Tror faktiskt bara att vi varit på bio ensamma högst 3 gånger innan, en gång var det i alla fall förhandsvisning av 21, men det har nog hänt ett par gånger till :)

Internet fungerar perfekt just nu, och vi har inte bytt modemet.. dock har vi ett nytt liggandes hemma så att vi lätt kan byta ut det om det blir knas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0