:)

Den här veckan har varit grymt annorlunda om man jämför med hur mitt liv har sett ut senaste tiden, men det har varit grymt najs ^^
Fyllde år igår, 17, det firades med maskerad ;) jag var pirat ^^
släkten var här i fredags.. blev att fira lite..
Förövrigt så har jag haft huvudvärk sedan förra söndagen och mått illa sedan i tisdag, både verkar dock nästan gått över idag i alla fall :) i och emd att jag mått illa och inte käkat så mycket så har jag gått ner 2.5 kilo sedan i tisdags.. sjukt.. och min mage har blivit jävligt platt..
Har inte så mycket mer att skriva här nu då mitt liv vänder sig lite uppochner.. känns som att "alla" inte behöver veta allt :) de som jag litar på och vill ska veta pratar jag med, och de finns här varenda sekund på dygnet vilket jag är otroligt glad för :)
Mer kärlek till vissa och mindre till andra, så är det väl alltid? ^^



Såhär blev håret efter besöket hos frisören i onsdags :) Ljust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0