F*ck it

Började 8.10 idag, men en mentor var sjuk och den andra på läkarbesök.. för att man inte ska åka till skolan i onödan så har vi skrivit in mobilnumret på fronter, tror ni att vi får sms? Nej, självklart inte, det är ju Kärrtorp vi pratar om! Som om det inte var nog så har vi boxercise, och det kan jag inte vara med på eftersom att jag har ont i handleden och har inflammation i den.. så jag kunde ha fått sovmorgon till 10.30, FY FAN va jag hatar det här, kärrtorp är sämst och ni funderar på att börja borde tänka igenom det 1, 2 och 3 gånger, för det här är den sämsta skolan jag gått på och det sämsta valet jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag förstår va du menar,har också tröttnat på mitt gymnasium



puss

2009-03-04 @ 18:09:55
URL: http://emslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0