Gonatt!

Rösta på mig HÄR!
Klicka på galleri i vänsterspalten, sedan högst upp till höger står det sök på namn eller nummer, där skriver ni 6618 och klickar på sök, sedan kommer en bild upp på mig, ni klickar på den och röstar :)
Man kan vinna en studioinspelning och fotografering och får dela sin vinst med en vän, självklart ska Saga få dela med mig om jag vinner! :)

Kan lova en sak, OM jag vinner, då jävlar ska de bli en tävling här i bloggen ;) så se till att rösta!

Man kan rösta en gång per dag från varje IP-adress, så se till att göra det nu! ;)



Har fått coconut oil massage av mamma och fixat till mig lite inför imorrn :) Nu tänkte jag ta mig något att dricka och sedan är det dags att sova :) ska läsa en liten stund bara!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tävling hos Dennis M.! Vinn presentkort värde 1000 kr på H&M.



http://dennism.se/2009/march/tavling-vinn-hm-presenkort-1000-kr.html#comment

2009-03-31 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0