Home

Nu har jag varit hemma ett tag, fick sluta 35 minuter tidigare från Naturkunskapen pga det som hände imorse, så jag blev på lite bättre humör, men jag tycker fortfarande att det var dåligt!
Sedan jag kom hem har jag tittat lite på The Tyra Banks Show och Top Model Backstage :) intressant och kul att titta på faktiskt! Sitter just nu med filten runt omkring och myser här framför datorn med underbar musik strömmande ur de underbara högtalarna :)
Den nya datorn är inlämnad igen, så nytagna bilder blir det som sagt inte på ett par dagar, men bilder tas ju fortfarande så det kommer upp lite på bloggen så småning om ;)

Vet inte riktigt om jag visat den här bilden innan, jag redigerade den på Picnik för ett par månader sedan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0