Kvällen är fortfarande ung ;)

Har städat undan efter lunchen, mormor har varit uppe en sväng och hälsat på och lämnat lite galjar samt lite nybakt bröd :) Jag har kikat närmare på vad som fanns i min goodiebag som jag fick hem idag, vann en tävling i fredags :) och jag kan säga att jag gillade den!
Korthållaren fick Tommy, USB-minnet ska nog få sin plats på min nyckelknippa och kunna tas med överallt :) en MTV t-shirt och en fin silvrig kuvertväska är ju inte heller fel! Örhängerna från Pinkywebshop tror jag däremot inte var något för mig.. får se om jag säljer dom eller kanske ger bort dom, någon är kanske intresserad? :)

Snart ska jag ta tag i pluggandet... Ska läsa spanska eftersom att jag har läxförhör/litet prov imorgon, Samhällskunskap ska läsas då jag har G-prov imorgon och sedan måste jag ju självklart läsa min engelska bok! :) Blir dock mycket uppdatering här ändå tänkte jag :) Lite bilder från Thailand ska upp, en del har redan visats dock.. Sedan ska jag även få ihop ett litet inlägg om saker från Forever21! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0