Lördag morgon

Igår blev det ingen tid framför datorn, jag hade fullt upp med annat :)
Under kvällen låg jag och Tommy och kikade på TV och sedan satte vi på en film :) det var Transsiderian och den var riktigt bra faktiskt :) glad att bara hyrde den till oss!
Jag får strax skjuts in till Konsum där jag ska jobba några timmar. De ville egentligen att jag skulle jobba 4 timmar till, men i och med min handled (musarm) och att jag ska iväg med mamma efter så fick jag säga nej. Jag och mamma ska väl förmodligen köpa grejer till maskeraden och kika på lite kläder och så var det tänkt :)
Vet inte om det är nåt fel på blogg.se men jag ser inte mitt senaste inlägg när jag kollar min blogg.. kan ni se det? Är skrivet igår i alla fall! Aja, hoppas att det löser sig under dagen :)

Här kommer en bild på Saga och Cili som de tog för ett par dagar sedan :)


Kommentarer
Postat av: cilipili

Haha Saga är knäpp xD

2009-03-23 @ 08:28:58
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0