Lycka

Den här veckan har varit grymt bra, jag har skrattat två gånger så att jag fått ont i magen och en gång till och med så tårarna började rinna! Det har faktiskt inte hänt så ofta sedan jag slutade drama då de ofta är folket därifrån som fårr mig att skratta så... Men både i min egen skola och på Addes skola hände de, och jag tänker låta det fortsätta bli så, tänker inte koncentrera mig på de dåliga med Kärrtorp längre, för nu kan det väl ändå inte bli dåligare? Nej, skulle inte tro det, från och med nu kan det bara bli bättre! :) En sak är säker, det är att jag gillar SP1D :) det är en sån klass som verkar vara helt underbar, och lite har jag ju lärt känna de, åtminstone några i alla fall! En annan sak är att det var första gången ajg var på Addes skola i fredags, men inte sista gången! Jag hade så roligt när Saga började dansa som Lena Philipsson med en sopkvast xD
Vad tycker du Saga, ska vi åka dit nån gång i veckan ;) ?



Galningarna på Addes skola :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0