Måndag, en ny skoldag

Låg och läste Twilight igår kväll lite för länge, så jag hade väldigt svårt att gå upp imorse... var dock tvungen att tvinga mig upp då jag skulle ha ett engelska prov nu på morgonen. Skrev klart de för en stund sedan och sitter nu bänkad i skrivstugan ett tag framöver med Cili och Saga :) vi har kikat på lite kostymer till min maskerad, pratat presenter och annat roligt!

Vad ska jag önska mig?
Helt seriöst, jag vet inte vad jag ska önska mig förutom pengar? Något måste det ju finnas, men vad? Det jag kommer på är en Freebra.. men den kostar 299kr, så då måste ju kompisarna gå ihop och köpa.. kan ju bli krångligt?
Men men! Om någon söt vän läser det här så vill jag ha en Freebra :) i storlek C!
Ni får gärna komma med andra förslag om ni har några, är både släkt och vänner som undrar! :)

EDIT: FIck en fråga om vilken färg (a), så jag vill helst ha en i enbart silikon, hudfärgad alltså, de säjljs på Twilfit! Inte någon i tyg alltså!
Detta är den jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Saga

Vilken färg vill du ha den i? :)

2009-03-16 @ 11:45:04
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: Kul att du ville vara med i min tävling!

2009-03-16 @ 15:42:06
URL: http://fuckingpoetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0