Obeskrivlig lycka!

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, och nog har saker hänt ändå ;)
Jag har fått mail och kommentarer från 3 söta bloggerskor vars tävlingar jag vunnit, så nu ska jag bli illustrerad, få hem smink och ett armband, gissa om jag blev överraskad och glad? ^^
Som om inte det var nog så har jag fått klartecken av mamma och pappa. Jag ska åka till Thailand med Tommy familj, kusiner och mormor nästa vinter!! :) Vi åker dagen efter julafton och kommer hem 9:e Januari. Kan inte beskriva lyckan, ska få åka till Thailand för 3:e gången, den här gången med den jag älskar mest, min pojkvän, bo på lyxhotell, 5-stjärnigt och leva i lyx! Det kommer kosta rejält, så jag ska betala en del själv, och det tänker jag absolut göra, annars är det ju synd om mamma och pappa! Min lycka är enorm och obeskrivlig just nu :)

För några timmar sedan kom jag på att jag har sovmorgon till 11.30 imorrn :) så skönt att få sova en natt till!



Fotograf Bago, Allpeople


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0