S ö n d a g

Var uppe till 4 inatt.. och vaknade redan vid 11..behöver jag säga att ögonlocken redan känns tunga?
Vi tittade i alla fall på film igår, nån Batman, och den var grymt bra! :)
Idag har jag degat framför TV:n och sett Ian Eright's unfit kids, från Storbrittanien var den såklart och jag kan svära på att en av ungarna hade scotsk accent xD
Tommy lärde mig lite grejer på gitarren igår också :P så nu kan jag spela pirates of the caribbean grejen riktigt bra ;) haha!
Åt i alla fall lyxmiddag med hans familj, kusin och morbror innan jag gick hem. Lamm, klyftpotatis och tsatsiki, och jag kom även underfunn med att jag trivs väldigt bra med Tommys familj och släkt :) det är inte direkt pinsamt och nervöst längre :) tur är väl det, jag ska ju ändå till Thailand med dom i vinter ;)
Att det varit dålig uppdatering idag på bloggen beror ju självklart på att jag varit hos Tommy, men nu är jag ju tillbaka och skriver för fullt :)

Hittade föresten ett par söta bilder på Saga och Adde här i datorn *Saga, slå mig inte!*

 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hejsan,



Upptäck ett annorlunda Thailand hos

http://thailandliving.se

2009-03-09 @ 06:21:30
URL: http://thailandliving.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0