Shopping!

Hemma är jag, efter en låång dag!
På jobbet gick allt bra och jag fick inte lika ont i handleden som jag fick sist, så det märks att det blir bättre och bättre :) När jag hade slutat åkte jag och mötta mamma för lite shopping. Fick med mig flera underbara saker hem, så jag ska väl fota de och lägga in här sedan :) är otroligt nöjd med mina köp! Jag har inte köpt något mer än de som jag behöver sedan jag kom hem från Thailand, så det här var väl den första gången som jag köpte med mig saker som jag bara helt enkelt ville ha! :)
Köpte med mat hem, och jag tog en Penne Salmone från våran italienska restaurang, otroligt gott var det och vitlöksbröd fick vi med hem, kan det bli bättre?

Tänkte nu bjuda på en allmänt galen bild ;)



Kommentarer
Postat av: cilipili

Galen bild? Galet fin bild ja :D

2009-03-23 @ 08:29:45
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0