Stötande = raderas/anmäls

Kom hem för ett tag sedan och har börjat flytta över musik från gamla datorn, tar sin lilla tid med mitt USB minne som bara ligger på 4GB...
Har även hjälpt pappa med maten en del, det blir potatisgratäng och fläskfilé, gott gott! :)
Jag kommer inte träffa tommy ikväll, han är upptagen, så det får bli imorrn istället! SÅ då får jag förhoppningsvis lite tid här hemma att fixa massa saker, och så kan jag få sova tidigt, haha!
Förövrigt så kan jag bara säga att alla stötande/elaka kommentarer eller liknande raderas direkt här på bloggen, så det är ingen idée att lägga ner energi på att skriva sånt till mig. På bilddagboken så anmäler jag, och har idag sett min första stötande kommentar. Jag godkänner inget av detta och tar inte åt mig. Så det är som sagt bara att sluta :)
Nåja, ska inte älta mer om sånt, villa bara att de som skriver detta ska vara medvetna :)


Här kommer förra fredagsen outfit :)



Linne - Kappahl
Strumpbyxor - Lindex
Kjol - H&M
Kofta - Vero Moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0