T i s d a g

Nu är nästan hela dagen avklarad, bara naturkunskap kvar. Ingen jag ser fram emot, främst för att jag blev irriterad imorse när läraren inte dök upp till klassrådet/mentorstiden.. känns dumt att man bestämmer läkarbesök då flera gånger i rad när man vet att det är problem att få rfam all information till klassen.
Allt krånglar hemma när det gäller datorer och internet, igårkväll fungerade gamla datorns internet och den nya gick inte ens att sätta på utan internet.. så jag hoppas att pappa lämnat in den idag så att vi kan få fram vad felet är... imorrn eller på torsdag kommer även ett nytt modem komma hem i brevlådan då det kan vara fel på de gamla.. så jag hoppas att det löser sig så att det blir lite lättare i alla fall! Comhem bygger ju om tydligen så de kommer vara problem den här veckan och nästa vecka mellan 8.00 och 17.00 så helt bra kommer det ju inte bli, men förhoppningsvis ska jag kunna blogga som vanligt på kvällarna i alla fall :) Nytagna bilder kommer när nya datorn fungerar igen :) kommer dock leta upp lite gamla och förhoppnings vis såna bilder som jag inte visat på bloggen innan så att det blir lite i alla fall ;)

Ikväll är det house har jag för mig, isf ska jag se det :) annars blir det spanska plugg och så ska ett personligt brev skrivas till svenskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0