Thai

Nu har jag ätit underbart god Thaimiddag och Lime rulltårta till efterrätt :) gott gott gott säger jag bara!
Har kikat runt på diverse shoppingsidor och förmodligen lägger jag en beställning för ett presentkort inom några veckor :) ska bara prata lite med tommy och visa färger och så.. det är en bikini jag vill ha :)
Nu ska jag i alla fall gå över till älsklingen :) ska ta med mig lite gott att käka och stanna på ics och köpa coca cola :) men de ska tommy få betala, för jag spar pengar till thai ;) haha xD Nej men jag betalade mer än honom förra helgen, så det beror på det ^^

Här är föresten en fin bild på mig och Saga som togs när vi var på Kulturama :) En av de få bilderna på oss som jag ser riktigt bra ut på ^^ xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0