Tisdag

Igår var det skola och jag tog mig en sovmorgon, jävligt behövlig! Fick i mig frukost innan jag pallrade mig iväg, utan att må illa, så otroligt bra! :) Några lektioner blev det och sedan tog jag och Saga bussen hem till henne :) jag hade vaknat med ett grymt träningsbegär och det slutade med att jag lånade bikini av Saga och simmade med henne och Adde :) hade egentligen tänkt gymma, men det får väl bli en annan gång :)
Kom hem vid 9 och satt en stund vid datorn, pratade med lite människor, och tog det bara allmänt lugnt, fick även i mig lite middag :)

Idag pallrade jag mig upp ur sängen och iväg till idrotten. Fotboll+jag som är bollrädd är inte en särskilt bra kombination, men jag lyckades rätt bra ändå xD ganska i alla fall...
Nu har vi historia lektion och jag behöver verkligen jobba, har bara extremt svårt att koncentrera mig, men jag får verkligen försöka! Ska lämnas in på fredag och idag och lite på torsdagkväll är den enda tiden jag har till att jobba med det, så jag får inte slösa tiden på något annat!

Vet att uppdateringen varit förjävlig, men jag har behövt vara med människor som fått mig att må bra, som pratar och får mig glad, utan de hade jag gått under....

Adde, Saga och Sofia R.B.
Tack för att ni lyssnar och finns vid min sida, jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0