Torsdag, dags för sängen

Svenska artikeln skriven och printad och engelska grammar check har jag smått börjat på. Känner mig ändå rätt nöjd faktiskt :) jag har tagit tag i skolan på allvar och gör faktiskt de mesta frivilligt :) Tror det är för att jag har roligare i skolan, jag umgås med mer människor innan och försöker hålla mig borta från de jag inte tål! Igår skrattade jag så mycket att jag fick ont i magen och tårarna började rinna, fy fan va roligt jag hade! Fick även en söt inbakad fläta av lilla cili som fick hänga med idag också ;) dock en aning rufsig pga att jag rör mig i sängen när jag sover ^^

Tänkte faktiskt ta och lägga mig nu så att jag orkar upp imorgonbitti och på lördag då jag jobbar. Det är ju trots allt viktigt att få lite sömn och just nu kräver min kropp mycket sömn eftersom jag tidigare dagar varit uppe lääänge och tittat på bland annat Scrubs med Tommy :) Sånt måste man ju också få göra ibland, eller hur? ;)



En nästintill osminkad jag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sov så gott!

2009-03-19 @ 22:34:26
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0