Träning?

Glömde att berätta att jag idag har testat en sån där träningsgrej som man fäster på magen som ger elektroniska stötar som gör att man får magmuskler! :)
Har faktiskt länge velat testa, bara för se hur det känns, och det visade sig att Tommy hade en liggandes hemma! Så idag blev det en test, och jag akn säga att jag blev rädd när den satte igång så hårt, jag skrek! Haha xD Tommy skrattade och tyckte jag var larvig, men tillslut hittade jag den rätta "hastigheten" för mig och jag la mig i sängen och tittade på TV :) testade två program så det blev väl typ 20 minuter.. det har var alltså vid kanske 2 tiden idag.. och fortfarande känner jag mig helt slut i magen xD Den rätta träningen är det ju självklart inte, men de kan väl vara kul att testa några gånger :) den ligger i alla fall inne i rummet nu, så jag kan testa när jag vill :)

Här kommer en till bild på Saga och Adde, som Saga bad om ;)



Kommentarer
Postat av: SENSUELLT

Jag håller med :)

2009-03-08 @ 21:18:21
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu kan du vinna en bärbar dator på min blogg

2009-03-09 @ 09:24:44
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0