Trött

Våfflor blev det till middag och jag är mätt! :)
Har suttit och fixat lite med datorn nu sedan jag kom hem och är redan riktigt trött och vill bara sova.. men det kan jag inte göra riktigt än! Ska plugga engelska ikväll, duscha och fixa i ordning inför imorrn, har simning med klassen på idrotten! Ska bli kul faktiskt :)
Får se hur fort allt de här går, kanske att jag sätter på Systrar i jeans 2 som pappa hyrde åt mig i helgen, eller så sover jag :) tänkte försöka se 2½ Men i alla fall eftersom att det är nya avsnitt :)

Vann en tävling idag, tamponger, hos Julia! Tack så mycket :)



Jag längtar till våren, sommaren och Thailand i vinter igen :) Bilden, en dag nere vid österlen sommaren 05, jag minns hur stolt jag var över mina kläder och hur mycket jag verkligen försökte göra mig till på alla korten, nu i efterhand skrattar jag bara :) en bra tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0