Lee jeans

Dagen har varit bra och jag lärde mig mycket på datorkunskapen :)
När jag kom hem blev det plugg.. naturkunskap, har ju prov på tisdag och jag är inte alls bra på det! Men jag fick en del hjälp av pappa och jag hoppas på hjälp på lektionen imorrn och på måndag :)

Har kikat runt lite på bloggar och annat smått här vid datorn, och förutom det så har jag fotat lite kläder och annat som jag tänkte slänga upp på secondhandtorget :) ska skicka iväg ett par mail angående annonser så kommer de väl upp om några dagar :)
Än så länge är det en väska, ett halsband, en oversize tröja, ett volang linne och handledsband eller vad de heter..
När jag väl letade hittade jag ett par jeans i garderoben som jag totalt glömt bort! Så nu har jag ett par Lee jeans som är svart/gråa, riktigt coola! Passade på att ta några bilder på de, så att ni får se :)







Vad tycker ni, satt de bra? :)

Kommentarer
Postat av: joyce

kul att du är med sötis ! and i wish u luck :)

2009-03-05 @ 22:28:12
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0