Outfit

Dagens outfit, de har ni inte fått se på länge, men nu kommer det en ;) det är de jag hade på mig igårkväll. Fredagens outfit kommer senare, datorn krånglar igen men den här bilden fick jag in igår som tur var :)


Linne - Gina Tricot
Sliten jeanskjol - Gina Tricot
Strumpbyxor - H&M/Lindex
Amband - Cocoo
Örhängen - Albrekts Guld
Ring - Glitter

Till det hade jag fluff strumpor från Twilfit, Skor från DIn sko och en kofta från Vila :)
Gjorde lite lockar i håret också, men jag fixade de på några minuter, så de höll inte direkt.. men men, kul att testa i alla fall :)



Vi var som sagt hos Niklas igår, träffade folk, tittade på film, lagade mat och åt tillsammans :) riktigt trevligt var det! Jag sov hos Tommy, och fick skjuts hem för ett par timmar sedan..
Har än så länge hunnit äta, plugga spanska, gjort musikläxan och städat. Ska fixa fler läxor och sånt och kanske rensa ur lite grann i rummet, får se vad som hinns med :)
Imorrn ska förmodligen datorn lämnas in igen, för den krånglar som sjutton!
Hur har eran helg/lov varit? :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag var hos Addes moster :D

2009-03-01 @ 16:07:37
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0