Grape?

Jag har kommit hem från Konsum och har inte direkt mer ont i handleden än innan eftersom jag stod värd den största tiden :) Olle var så snäll och bytte med mig ^^ Dock har jag lite ont i ryggen.. haft det sedan igår, men mamma gav mig lite massage nyss så det är bättre! :)
Jag tog även på mig ett till extrapass :) så på onsdag ska jag in och jobba 15-20.15 och tjäna extra! Pengar till Thailand lär jag ju få ihop när jag tar såhär mycket pass ;) haha xD



Åt lite grape tidigare i veckan, men jag tyckte att den var riktigt besk.. har faktiskt för mig att jag brukade äta den med socker när jag var liten.. Nåja, grapefrukt är nog inget för mig helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0