LÖRDAG!

NU ÄNTLIGEN fungerar internet igen!
Det har legat nere hela dagen och vi har nu butt modem och suttit i telefonkö ett par gånger och nu fungerar allt perfekt! Blir det några problem skulle jag skriva upp exakta tiden det hände och ringa tillbaka till dom :)
Igår såg ju jag och Tommy WatchMen på Rigoletto, den var mycket bra, men väldigt speciell, så jag har inte sett någon liknande film innan faktiskt, jag rekomenderar den starkt! :)
Kom väl hem strax innan 2 och då la vi oss och tittade på TV ett tag ^^
Vaknade 11.15 imorse av att en pigg pojkvän vägrade låta mig sov aoch skulle då störa mig så mycket som möjligt xD blev irriterad då, men det gick snabbt över :)
Lunch blev det istället för frukost och vi åt den självklart i sängen :) så brukar de bli hemma hos mig på helgerna och det är inget jag inte tycker om ^^

Under dagen har jag städat i rummet, ganska ordentligt faktiskt då jag fick bort väldigt mycket från skrivbordet :) Har även pluggat en del engelska och bara tagit det lugnt :) Borde plugga en del i helgen och jag ska faktiskt försöka göra det, men nu ikväll blir det faktiskt datorn, masas blogging och mycket annat :)


Börjar få tillbaka Thailand håret som hade så mycket volym så att det stod rakt ut vissa kvällar, tack vara mitt nya volym schampoo och balsam, från John Frieda collection! Dessutom tappar jag inte lika mycket hår, så det är otroligt bra och gör precis vad de lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0