T i s d a g

Oj oj oj, här jag har inte hunnit med någon uppdatering, men det ska det blir ändring på ;)
Igårkväll krånglade internet och tillslut orkade jag helt enkelt inte bli avbruten i allt jag gjorde, så jag gick och la mig framför TV:n tillsammans med Naturkunskapsboken istället! Låg och tittade på massa program från 21.00-00.30 och pluggade i alla reklampauser, haha bra där ;) I och för sig så förstod jag exakt allt jag läste och jag kommer fortfarande ihåg det, så tydligen pluggade jag väldigt bra när jag gjorde så xD

Imorse hade vi teori och avslappning på idrotten, kändes bra i och med att min handled inte är riktigt bra, så den klarar inte av några påfrestningar ännu.. hoppas att det inte blir något knas med mitt betyg nu om jag inte kan vara med på vissa saker =/ men det får jag väl ta itu med då i så fall. Efter det var det i alla fall historia och vi tittade på en jätte intressant film som handlade om mellankrigstiden och i början av andra världskriget! Den gav väldigt mycket, och det är jag riktigt glad över :) nu ser jag äntligen fram emot historian! :)
Det blev pizza till lunch, med Saga och Naturkunskapsboken självklart! Subject-verbs träning på engelskan eller vad de hette, och vi fick även tillbaka lite omdömen från summary, wordlist och diskutissionen som gjorde förra veckan. På summary och wordlisten fick jag MVG och diskussionen VG, så jag är väl rätt nöjd, hade dock hoppats på ett MVG- på diskussionen, men men, man kan inte få allt här i världen!
Naturkunskapsprovet gick över förväntan och för en gångs skull känner jag mig nöjd med mina prestationer och tänker inte ändra på den åsikten vad jag än får för slutresultat på det!

Efter skolan åkte jag till mammas jobb där jag fick första gardasilsprutan av en läkare, nån gång ska man väl ta dom liksom.. Lika bra att ta det så fort som möjligt :)
Påväg hem blev de stopp i tunnelbanan så jag och mamma gick därifrån och käkade på Taco Bar, när vi skulle åka hem hade allt löst sig och vi fick till och med sitta hela vägen hem ;)

Har verkligen haft flyt hela dagen, så jag känner mig på bra humör! Planerar inför 17-årsdagen som kommer om 2½ vecka, funderar över en önskelista (som jag inte ens har?), mat till släkt och kompisar, maskeraden och en massa annat! Samtidigt ska jag hinna med en massa prov, inlämningsuppgifter, läxförhör, läsa Twilight på engelska och sjukt mycket annat! Känner ändå att jag inte kan ge skolan hela mitt liv, så jag tänker fortsätta ta extra pass på konsum när jag får chansen och har tid, vara med mina kära vänner och pojkvän, och självklart; blogga!



Fick i mig ananas idag på Hawaii pizzan, och då längtar jag verkligen tillbaka till Thailand! Ananasen där var gudomlig, tusen gånger godare än i Sverige! Fan va glad jag är att jag ska tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-10 @ 22:53:09
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0