8

Åtta favoritprogram (TV)

2½ Men

Scrubs

Top Model

Project Runway

Without a Trace

Midsomer Murders

Navy CIS

One Tree Hill

 

Åtta saker som jag gjorde igår

Sov

Pluggade

Pussades

Kramades

Åt godis

Åkte tunnelbana

Promenerade

Sminkade mig

 

Åtta saker som jag ser fram mot

Sommaren

Mallorca resa?

Träffa J

Börja övningsköra igen

Lära mig köra båten ordentligt

Sluta skolan

Ta studenten

Utbilda mig till bartender

 

Åtta favoritrestauranger

Bella Vista

Jensen Böfhus

Kineskrogen i Norrtälje

Ett glas

Restaurangen på Högmarsö

Massa olika i Thailand

Kineskrogen i Scotland

Thai i Sockenplan

 

Åtta saker på min önskelista

Pengar till resor

Presentkort på tusen butiker

Systemkamera

Ny mobil

Webkamera

Körkort

En till garderob

Sol

 

Åtta saker som gör mig irriterad

Folk som sätter sig över andra

Lärare som inte kan förklara uppgifter

Folk som enbart klagar

Folk som alltid frågar om allting

Fjortisar

Konstiga kläder

När internet inte fungerar

När jag inte förstår trots att jag verkligen försöker

 

Åtta saker som gör mig glad

J

Saga

Att sjunga på scenen

När jag inte har något att plugga

Solen

Shopping

Ligga i J's famn och somna där

Umgås med trevligt folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0