Fredagkväll

Blogghumöret går upp och ner men nu senaste dagarna har jag verkligen känt stor lust att uppdatera, så de har blivit rätt många inlägg :) Så kan det bli helt enkelt ^^
Ska lägga mig snart tänkte jag, är sjukt trött och känner att huvudet kan få vila efter sin galna färd igår.. Imorrn bär de iväg till jobbet, ska försöka att göra så att armen inte blir sämre, men det är lättare sagt än gjort när man är där måste jag säga.. Efter jobbet ska jag hem och fräscha upp mig lite :) Senare på kvällen kommer J över, ska väl titta på en film och bara ta de lugnt, ska blir mysigt faktiskt :)



Någon mer än jag som längtar till sommaren, varma havet, skärgården, båten och allt annat som hör till? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0