Jag lyser med min frånvaro

Någon som:

någon som förstår dig: Sofia
någon som du saknar: Cecilia
något som du längtar efter: J
någon som du hatar: Jag är ingen fan av fjortisar


Vem:

vem kramade dig senast: Mormor
vem pussade dig senast:  J såklart :)
vem ringde dig senast: Pappa
vem ringde du senast:  Marcus
vem var hemma hos dig senast: Mormor
vem var du hemma hos senast: J


Har du:

har du några kärleksproblem: Nej
har du ätit något idag: Frukost och glass
har du pratat med någon idag: Ja
har du gråtit idag: Nej
har du skrattat idag: Ja


Jag:

är singel:
Nej
saknar någon just nu: Ja
är rädd för att bli övergiven: Känns inte som om någon skulle ge upp mig nu
svär ofta: Ja
sjunger i duschen: Ja
är en morgonperson : Nej, inte direkt
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan : Haha nej, jag sover nästan alltid näck
är kär i kärleken: Nej, men jag älskar att vara kär :)
skrattar åt mina egna skämt: Ja, de klart ;)
vill ha barn: Får se med tiden. Just nu tycker jag att barn är skrikiga och jobbiga.
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Skulle nog överväga det

Har du:

glasögon/linser: Nej
piercingar: Nej, bara hål i öronen
syskon: Nej
pojk/flickvän: Pojkvän
jobb: Ja
rymt hemifrån: Rymt och rymt.. smitit ut
färgat håret: Bara tonat och slingat
bra självförtroende: Någolunda :)
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
varit kär: Ja
dumpat någon: Ja
gjort något olagligt: Ja
somnat i skolan: Ja
brutit ett ben: Nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något : Ja, once
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja
smugit ut utan lov: Ja
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
en hemlighet som ingen vet : Ja
sovit en hel dag: Nej, men nästan
somnat gråtande: Ja


Brukar du:

titta dej själv i spegeln:
Ja
ha ångest : ibland
drömma mardrömmar : jo, de händer, men inte ofta
klä dig i svart : Ja
hata folk : Som sagt, jag gillar inte fjortisar
lita på folk : Har litat på folk som svikit, så jag har svårt att "börja" lita på någon och verkligen släppa in någon.


Sista personen som :

sov i din säng : Jag och J
fick dig att gråta : Mamma
du delade en dricka med : J
skrek på dig : Hahaha xD J's vänner :)
du fick sms från : Sagapaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0